vineri, 2 august 2013

Sfaturi pentru tinuta de vara la birou

Incerc in fiecare zi sa ma gandesc cu ce as putea purta la birou, este o adevarata lupta. Chiar daca lucrezi intr-un mediu mai casual, sa spunem asa, tot trebuie sa porti ceva care sa te puna in evidenta si sa fie si potrivit pentru activitatile din ziua aceea.
Imi plac blugii, nu spun nu, dar pentru birou nu cred ca sunt potriviti, de aceea va prezint in continuare cateva idei pentru a va completa garderoba de vara.


Rochiile – vara asta este despre rochii. Nu conteaza daca este o rochie din bumbac sau una maxi, orice femeie ar trebui sa aiba cel putin o rochie care sa-I vina bine. O rochie care imi place foarte mult si poate fi purtata la birou fara probleme este cea din imagine, un pic deasupra genunchiului, cu un model interesant.
Imi place hainele care aduc ceva din moda barbatilor, am o multime de pulovere, camasi si tricouri si am fost intotdeauna fanul rochiilor maxi din tricot, dar din pacate nici acestea nu sunt potrivit de obicei pentru o zi de munca.


Partea buna este ca s-au inventat pantalonii, sunt mai usor de asortat si ii poti purta cu orice pereche de pantofi, trebuie sa ai cateva perechi pentru zilele in care pur si simplu nu vrei sa ai picioarele la vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu